Retourneren

Voor uw bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf de eerstvolgende dag dat de bestelling is afgeleverd. Binnen deze 14 dagen mag u het artikel bekijken, beoordelen en uitproberen zoals u dat in een winkel zou doen, tenzij anders vermeld. U kunt het artikel retourneren als het artikel compleet is en, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in originele staat en fabrieksverpakking. Consumenten krijgen, binnen deze zichttermijn, een retourlabel om het pakket gratis te retourneren. Dit bieden wij aan omdat we vertrouwen hebben in onze producten. De gratis retour geldt in Nederland en België. Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden

Indien het product beschadigd, vuil of incompleet is geraakt door gebruik van het artikel dan bent u verantwoordelijk voor waardevermindering van het artikel en wordt een percentage van uw terugbetaling in rekening gebracht.
Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn producten die tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument; die duidelijk persoonlijk van aard zijn; die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden; die snel kunnen bederven of verouderen; waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft; losse kranten en tijdschriften; audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

Uw retouraanvraag kunt u eenvoudig aan ons melden door dit aan te geven in uw account. Mocht u geen account hebben aangemaakt tijdens het invoeren van uw bestelling, dan kunt u dit alsnog doen. Als u bij het aanmaken van dit account hetzelfde e-mailadres gebruikt, als het e-mailadres dat is gebruikt in de order, dan zal de order alsnog aan uw account worden gekoppeld. Vervolgens kunt u het volgende stappenplan doorlopen:

1) Inloggen

2) Klik op 'Mijn bestellingen'

3) Daar ziet u achter de order de knop 'Bekijken'. Daar kunt u op klikken.

4) U kunt nu in het overzicht terecht van de desbetreffende order. U kunt vervolgens onderin klikken op de knop 'Artikelen retourneren'.

5) U kunt dan op de volgende pagina de gestelde vragen invullen. In het vak ‘Reactie’ kunt u eventueel aangeven waar u de retour gestuurde producten voor zou willen ruilen.

6) Als u nu klikt op 'Verstuur' dan krijgen wij uw retouraanvraag binnen. Na de retouraanvraag, krijgt u uiterlijk de volgende werkdag het retourlabel per mail toegestuurd. Dit retourlabel kunt u op het pakket plakken. U kunt de originele pakbon in het pakket doen en daarop noteren welke producten u terugstuurt. Mocht u de originele pakbon niet meer hebben, dan is een papier met uw naam en ordernummer ook voldoende.

7) Na ontvangst van uw pakket, krijgt u zo snel mogelijk bericht van ons.

U kunt uw retour ook aanmelden per e-mail: [email protected] of per telefoon: 085 2500 468 of start eenvoudig een webchat. Wij zullen dan de retour afwikkeling verzorgen.

Als alternatief op bovenstaande kunt u het volgende herroepingsformulier uitprinten en bijvoegen: Herroepingsformulier-consumenten. Tot slot kunt u zelf een soortgelijk formulier maken en op de doos plakken.

Bovenstaande informatie heeft betrekking op consumenten. Zakelijke klanten kunnen contact opnemen met onze klantenservice voor het retourneren van (een deel van) een bestelling.

Bijlagen:

Herroepingsformulier-consumenten
Algemene voorwaarden